Artiklen er sponseret

Kunne du godt tænke dig at give din butik en lille opgradering? Førstehåndsindtrykket er noget af det vigtigste, når det kommer til at holde en forretning kørende, men hvordan sørger du for, at førstehåndsindtrykket virkelig rammer plet? En måde at gøre det på, er naturligvis placeringen af de varer, du sælger – men har du overvejet, hvor meget dit interiør faktisk også har at sige? Det er nemlig ikke så lidt.

Dine butiksgulve siger meget om din butik. Hvis du sørger for at have rene og godt vedligeholdte gulve, er chancen for, at dine kunder kan lide helhedsindtrykket, noget større. Et butiksgulv skal være robust og modstandsdygtigt – der kommer til at gå mange mennesker på det hver eneste dag, som kommer med sko der kommer direkte udefra, så det er med at sørge for, at det kan holde til lidt af hvert. Slidstyrken skal altså være i fokus.

Tilpas farver og kvalitet

Det er vigtigt, at du bliver glad for farven på dit gulv. Med et butiksgulv er det nærliggende at vælge at få det lavet i epoxy, som kan fås i alverdens forskellige farver. Så kan du tilpasse det, så det passer til resten af dit interiør. Mange vælger et lyst gulv, da det kan være med til at skabe en øget følelse af lys og plads, så du kan snyde øjet en smule den vej igennem. Du kan dog også eksperimentere med andre farver, hvis det er relevant for dig.

Det anbefales, at du vælger et polyurethangulv, hvis du forventer, at der skal gås på gulvet hver eneste dag – eller hvis der skal køres med vogne eller lignende. Her får du et gulv, der både er relativt vedligeholdelsesfrit samt yderst slidstærkt – og så har det den fordel, at det er lyddæmpende. Det er en god og simpel måde at forbedre akustikken i butikslokalet på.

Vælg et polyurethangulv, hvis du forventer, at der skal gås på gulvet hver eneste dag. PR-foto