Den 21. juni 2026 kl. 16:00 inviterer Frederiksberg Musik & Kulturskole til en storslået gallakoncert, hvor vi tager afsked med de talentfulde elever fra Musikalsk Grund Kursus. Det bliver en eftermiddag fyldt med musik og minder, når eleverne præsenterer deres færdigheder og fejrer deres tid på skolen.

Koncerten er gratis at deltage i, så kom og vær med til at støtte de unge musikere, der står over for nye udfordringer, herunder optagelser til Det kgl. Danske Musikkonservatorium efter sommerferien.
Vi glæder os til at se mange musikelskere og familier til denne særlige begivenhed!
Dato: 21-06-2026
Tid: 16:00
Sted: Frederiksberg Kommune


